Customer Service Manager | afdeling Customer Service

Customer Service | 40 uur | Houten

 

Ben jij een people manager en zit commercie in jouw DNA? Krijg jij energie uit het versterken van teams, verbeteren van processen en zet jij de klant altijd voorop? Dan zoeken wij jou!

 

Over Joerns
Joerns Healthcare is van origine een Amerikaans familie bedrijf en is uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de gezondheidszorg. Joerns Healthcare NL – gevestigd in Houten- bestaat dit jaar 15 jaar en richt zich op het verbeteren van de werk- en leefomstandigheden van verzorgers en mensen die kort- of langdurige zorg nodig hebben. Joerns realiseert dit door de verkoop, verhuur, service, advies en uitleen van medische hulmiddelen voor particulieren en zorginstellingen. Oprechte aandacht voor de cliënt en verantwoordelijkheid dragen voor de hoogste kwaliteit is de prioriteit binnen Joerns vanuit de kernwaarden: People, Passion & Performance.

 

Functie
Customer Service bestaat uit een viertal afdelingen namelijk Verhuur, Verkoop, Service & Onderhoud en Receptie. In totaal een team van 17 personen. Alle vier deze afdelingen zijn – vanuit de eigen expertise – in direct contact met de ziekenhuizen en zorginstellingen en eindgebruikers. In deze functie ben jij de verbinder tussen Customer Service met de interne afdelingen en natuurlijk de klant. Je stuurt de Customer Service afdeling aan met een coachende leiderschapsstijl en je overziet het hele proces. Denk hierbij aan het proces van verkoop- en verhuurorders en facturatie tot aan de service en onderhoud. Samen met je teams zorg je dat de orders van de klant worden uitgevoerd conform de gemaakte afspraken. Naast het aansturen van de teams heb jij als Customer Service Manager een rol in het verbinden van de informatie tussen de afdelingen, signaleren en optimaliseren van de processen, ontwikkelen van de collega’s in het team en het meedenken in de complexe situaties.

 

Jouw Profiel
Als energieke en commerciële man of vrouw overzie jij het proces en hetgeen collega’s nodig hebben om te excelleren en te groeien in hun rol. Door het structureren van het werk en jouw mensgerichte aanwezigheid, het maken van contact met zowel collega’s, klanten en partners, weet jij de afdeling naar een nog hoger niveau te brengen. Een afdeling waar niet alleen klanten tevreden mee zijn, maar ook medewerkers graag onderdeel van zijn. Aandacht voor de klant en voor onze mensen, dat vinden we belangrijk bij Joerns. Contact maken met collega’s, klanten of partners is dan ook wat jij het liefst doet. Je bent analytisch sterk waardoor jij in staat bent om processen te overzien en te optimaliseren waar nodig. Binnen Joerns is lean in opkomst. Het elke dag een beetje beter doen, dat is wat bij Joerns past. Met jouw leiderschapsstijl en kennis bied jij Customer Service wat Joerns vandaag de dag nodig heeft!

 

Jij bent dus;
✓ Sterk commercieel vaardig;
✓ People manager;
✓ Positief ingesteld;
✓ Klant- en resultaatgericht;
✓ Analytisch en communicatief sterk.

 

Functie-eisen
✓ Afgeronde commerciële opleiding op Bachelor niveau;
✓ Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een management positie;
✓ Ervaring met procesverbeteringen en implementeren van systemen en veranderingen;
✓ Commerciële ervaring in de hulpmiddelen- of vergelijkbare branche;
✓ (Para) medische achtergrond is een pré;
✓ Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
✓ Affiniteit met Exact-software is een pré.

 

Ons aanbod
Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met een informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s. Uiteraard ontvang jij tevens goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Zijn wij op zoek naar jou?
Voldoe je aan de functie-eisen? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur?
Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.


Nog je nog vragen?
Neem dan gerust contact op met:
Stan Snijders – Algemeen Directeur – stan.snijders@joerns.nl
Ilse Nouwen-Zwinkels – HR-Manager – ilse.nouwen@joerns.nl