Customer Service Manager | afdeling Customer Service

Customer Service | 40 uur | Houten

 

Ben jij een people manager en zit commercie in jouw DNA? Krijg jij energie uit het versterken van teams, verbeter van processen en zet jij de klant altijd voorop? Dan zoeken wij jou!

 

Functie
Customer Service bestaat uit een drietal afdelingen namelijk Verhuur, Verkoop en Service & Onderhoud. In totaal een team van 14 personen. Alle drie deze afdelingen zijn – vanuit de eigen expertise – in direct contact met de ziekenhuizen en zorginstellingen en eindgebruikers. In deze functie ben jij de verbinder tussen Customer Service met de interne afdelingen en natuurlijk de klant. Je stuurt Customer Service aan met een coachende leiderschapsstijl en je overziet het hele proces. Denk hierbij aan het proces van verkoop- en verhuurorders en facturatie tot aan de service en onderhoud. Samen met je teams zorg je dat de orders van de klant worden uitgevoerd conform de gemaakte afspraken. Naast het aansturen van de teams heb jij als Customer Service Manager een rol in het verbinden van de informatie tussen de afdelingen, signaleren en optimaliseren van de processen en het meedenken in complexe situaties.

 

Jouw profiel
Als energieke en commerciële man of vrouw overzie jij het proces en hetgeen collega’s nodig hebben door jouw mensgerichte aanwezigheid. Contact maken met collega’s, klanten of partners dat is wat jij het liefst doet. Je bent analytisch sterk waardoor jij in staat bent om processen te overzien en te optimaliseren waar nodig. Je bent oplossingsgericht en daardoor in staat om op een goede manier mee te denken. Je ziet kansen, signaleert deze en anticipeert hierop om zodoende Joerns iedere dag – uiteindelijk voor de klant – nog mooier te maken. Het werken voor ziekenhuizen, zorginstellingen en de klant is waar jouw passie ligt. Met jouw leiderschapsstijl en kennis bied jij Customer Service wat Joerns vandaag de dag nodig heeft!

 

Jij bent dus:

  • Sterk commercieel vaardig;
  • People manager;
  • Positief ingesteld;
  • Klant- en resultaatgericht;
  • Analytisch en communicatief sterk.

 

Functie-eisen:

  • Afgeronde commerciële opleiding op Bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een management positie;
  • Commerciële ervaring in de hulpmiddelen- of vergelijkbare branche;
  • (Para) medische achtergrond is een pré;
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Affiniteit met Exact-software is een pré.


Ons aanbod
Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met een informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s. Uiteraard ontvang jij tevens goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Zijn wij op zoek naar jou?

Voldoe je aan de functie-eisen? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur? Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.


Nog vragen?

Neem dan contact op met: