Medewerker Customer Service Verhuur

Medewerker Customer Service Verhuur | Customer Service |  40 uur  | Houten

 

Heb jij plezier in klantcontact via telefoon en e-mail en wil jij het verschil maken voor de cliënt? Én ben jij een echte teamplayer die zichzelf en anderen stimuleert? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Functie

Voor onze Customer Service afdeling Verhuur zoeken wij een secure medewerker die snel weet te handelen.
Onze Customer Service bestaat uit 4 afdelingen; Receptie, Verkoop, Service & Onderhoud en Verhuur. Als Customer Service Medewerker ben jij de stem van Joerns. De Customer Service is wat betreft telefonie en e-mail het eerste aanspreekpunt voor onze stakeholders, zowel intern als extern. Jij, als Medewerker Customer Service Verhuur, en al jouw CS collega’s geven dagelijks hoge prioriteit aan het leveren van uitmuntende kwaliteit. Daarom is jouw rol belangrijk voor Joerns Healthcare. Verder leg jij verantwoording af aan de Customer Service Manager en heb je nauw contact met de andere afdelingen binnen Customer Service.

 

Jouw Profiel

Als betrouwbare medewerker draag jij zorg voor de nauwkeurige verwerking van verhuur gerelateerde klantopdrachten. Met het Verhuurteam, dat uit 7 medewerkers bestaat, werk je constructief samen om ervoor te zorgen dat de cliënten gebruik kunnen maken van kwalitatieve zorgproducten. Verder word jij gelukkig wanneer je het verschil maakt voor de cliënt. Klantcontact via de telefoon en e-mail vind jij leuk en werken in een ERP-systeem is jou niet vreemd. Jij bent goed in staat om de processen binnen zo’n systeem te doorgronden. Jij bevordert ook de efficiëntie in jouw werkzaamheden en die van het verhuurteam door het opstellen en up-to-date houden van werkinstructies aangaande individuele klantafspraken. Tevens ben je verantwoordelijk voor de opvolging van de productstoringen binnen de afgesproken tijd en zorg je voor de correcte communicatie over onze producten en prijzen naar onze klanten en accountmanagers toe.

 

Jij bent dus;
✓ Integer en positief ingesteld;
✓ Klant-, service- en resultaatgericht;
✓ Zelfstandig en communicatief vaardig;
✓ En jij hebt inlevings- en aanpassingsvermogen.

 

Functie-eisen
✓ Minimaal mbo niveau 3 werk- en denkniveau in een administratieve of commerciële richting;
✓ In staat meters te kunnen maken binnen jouw werkzaamheden;
✓ Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
✓ Kennis van de Engelse taal;
✓ Kennis van en ervaring met ERP systemen, bij voorkeur Exact;
✓ Kennis van MS Office;
✓ Binding met ‘de zorg’ is een pré.

 

Ons aanbod

Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een uitdagende en verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s.

  • Een organisatie waar kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan;
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien;
  • Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband met vooruitzicht op vaste aanstelling;
  • Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

 

Heb je interesse?

Voldoe je aan de functie-eisen? Spreekt onze branche je aan? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur? Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.

 

 

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met:

Joanna Sluisdom (Jr. Corporate Recruiter) – HR@joerns.nl of bel 06 – 208 86 128 (afwezig op vrijdag)

Dirk Manten (Customer Service Manager) – bel 06 – 835 50 826