Medewerker Financiële Administratie

Medewerker Financiële Administratie | Finance |  32-40 uur  | Houten

 

Ben jij goed met cijfers, nauwkeurig en vind je het leuk om in ons finance team een belangrijke rol te spelen in het voeren van een strakke en sluitende administratie?

Dan is deze rol bij Joerns een rol die bij jou past!

 

Functie
Voor de afdeling Finance zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. In deze rol ben jij, samen met je collega’s van de debiteuren- en crediteurenadministratie, verantwoordelijk voor de algemene financiële administratie. Denk hierbij aan het uitvoeren van belastingaangiftes, het controleren en boeken van onze (externe) salarisadministratie en het controleren en bijhouden van enkele complexere grootboekrekeningen. Het werk is voornamelijk uitvoerend, waarbij er zeker ruimte is om verbeteringen uit te werken. Bij Joerns word je gehoord. Je hebt nauw contact met je collega’s van de financiële administratie en externe leveranciers. Ook zijn er korte lijnen met de afdelingen Purchase en je collega’s in de binnendienst. Verantwoording leg je af aan de Finance Director Benelux.

 

Jouw Profiel
Juistheid, precisie en structuur zijn echt belangrijk voor jou. Oog voor detail is ook een kwaliteit die jij in huis hebt. Het zelfstandig uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden zijn taken die jou niet vreemd zijn. Ook ben jij intern en extern een vraagbaak voor additionele toelichting van praktische (financiële) informatie. Jij kunt geduldig uitleggen en schroomt niet om mensen aan te spreken. Jij bent open en functioneert ook als back-up van collega’s. Verder woon jij werkoverleggen en meetings bij, waar je ook actief aan deelneemt.

 

Jij bent dus;
✓ Secuur en eerlijk;
✓ Betrokken en discreet;
✓ Communicatief vaardig en pro-actief;
✓ Zelfstandig en oplossingsgericht;
✓ En jij hebt hoge ethische maatstaven.

 

Functie-eisen
✓ Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
✓ Minimaal 3 jaar werkervaring in een hieraan gerelateerde rol;
✓ De benodigde vakkennis zoals bv MBO accountancy, SPD;
✓ Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
✓ Goede kennis van de Engelse taal is een pré;
✓ Kennis en ervaring met ERP systemen, bij voorkeur Exact;
✓ Kennis van, en ervaring met, MS Office;
✓ Werken conform het “lean” principe en hierin een actieve bijdrage leveren;
✓ Affiniteit met ‘de zorg’ is een pré.

 

Ons aanbod
Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een uitdagende en verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s.

  • Een organisatie waar kwaliteit, professionaliteit en diversiteit hoog in het vaandel staan.
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.
  • Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband met vooruitzicht op vaste aanstelling.
  • Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

 

Heb je interesse?

Voldoe je aan de functie-eisen? Spreekt onze branche je aan? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur? Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.

 

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met:

Fenneke van der Wissel (a.i.Recruiter) – 0641506488 of via HR@joerns.nl

Rob Veening (Finance Director Benelux) – bel 06 – 27 08 74 02