GL Accountant en Medewerker Financiële Administratie

Medewerker Financiële Administratie | Finance |  40  | Houten

 

Ben jij dé boekhouder die de verdieping in zijn of haar werkt zoekt? En ken en doorzie jij de wensen en belangen van de interne en externe klant? Dan is deze rol bij Joerns een rol die bij jou past!

 

Functie
Voor de afdeling Finance zijn wij, ten gevolge van groei, op zoek naar een nauwkeurige GL accountant gecombineerd met de functie Medewerker Financiële Administratie. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de financiële administratie in het algemeen, zoals een correcte debiteuren- en crediteuren administratie en correcte balansspecificaties. Je hebt nauw contact met je collega’s van de financiële administratie en de controller(s) en de externe accountant(s). Ook zijn er korte lijnen met de afdelingen Purchase en je collega’s in de binnendienst. Verder leg je verantwoording af aan de Finance Director Benelux.

 

Jouw Profiel
Juistheid en precisie zijn echt belangrijk voor jou. Dit is te zien aan jouw werkzaamheden bij het assisteren bij rapportages en het maken van financiële analyses. Oog voor detail en structuur zijn kwaliteiten die jij in huis hebt. Het zelfstandig (her)inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden zijn taken die jou niet vreemd zijn. Ook ben jij een intern en extern vraagbaak voor additionele toelichting van praktische (financiële) informatie. Jij kunt geduldig uitleggen en schroomt je niet om mensen aan te spreken. Jij bent open en functioneert ook als back-up van collega’s. Verder woon jij werkoverleggen en meetings bij, waar je ook actief aan deelneemt.

 

Jij bent dus;
✓ Secuur en eerlijk;
✓ Betrokken en discreet;
✓ Communicatief vaardig en pro-actief;
✓ Zelfstandig en oplossingsgericht;
✓ En jij hebt hoge ethische maatstaven.

 

Functie-eisen
✓ Minimaal HBO werk- en denkniveau;
✓ Minimaal 1 tot 2 jaar werkervaring in een hieraan gerelateerde rol;
✓ De benodigde vakkennis zoals bv MBO/HBO accountancy, SPD;
✓ Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
✓ Goede kennis van de Engelse taal;
✓ Kennis en ervaring met ERP systemen, bij voorkeur Exact;
✓ Kennis van, en ervaring met, MS Office;
✓ Werken conform het “lean” principe en hierin een actieve bijdrage leveren;
✓ Affiniteit met ‘de zorg’ is een pré.

 

Ons aanbod
Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een uitdagende en verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s.

  • Een organisatie waar kwaliteit, professionaliteit en diversiteit hoog in het vaandel staan.
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.
  • Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband met vooruitzicht op vaste aanstelling.
  • Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

 

Heb je interesse?

Voldoe je aan de functie-eisen? Spreekt onze branche je aan? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur? Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.

 

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met:

Joanna Sluisdom (Recruiter) – HR@joerns.nl of bel 06 – 208 86 128 (afwezig op vrijdag)

Rob Veening (Finance Director Benelux) – bel 06 – 27 08 74 02