Medewerker ICT
Medewerker ICT | Operations | 24 uur | Houten
Vind jij het prettig om de schakel te zijn tussen jouw collega’s en ICT-vraagstukken?
Én is de softwareomgeving de tweede taal die jij vloeiend spreekt?
Functie
De afdeling ICT, een nieuwe afdeling binnen ons groeiende bedrijf, zorgt voor alle IT en communicatie middelen ten behoeve van de bedrijfsvoering van Joerns. In samenwerking met de afdeling Purchase wordt hardware, software en/of dienstverlening ingekocht waarna de afdeling ICT de inrichting, de verstrekking en het beheer binnen Joerns verzorgt. Ook het oplossen van (eerste lijns) storingen, instellen en valideren van applicaties en afstemmen van IT zaken met leveranciers hoort bij het takenpakket van de afdeling.
Als Medewerker ICT ben je – voor bovengenoemde zaken – samen met een collega die ook 3 dagen werkt, de rechterhand van onze Operationeel Manager, Patrick Kusters. Patrick geeft leiding aan de afdeling Operations, waar de afdeling ICT onder valt. Aan hem leg jij verantwoording af en verder krijg je veel vrijheid en zelfstandigheid in jouw functie. Ook heb je nauw contact met je collega’s van de HR-afdeling i.v.m. aanvragen en/of klaarmaken van ICT middelen en accounts voor nieuwe en bestaande collega’s.
Jouw Profiel
Binnen Joerns ben jij de vraagbaak, zeg gerust de helpdesk, voor je collega’s. Zij kunnen bij jou terecht met alle vragen over Windows, Office, iOS en overige binnen Joerns gebruikte applicaties, maar ook met problemen met of vragen over hun middelen of accounts. Deze weet jij meestal direct op te lossen en lukt dat niet dan weet je wanneer en naar welke leverancier je moet opschalen. Je bent zelfstandig, maar zoekt ook graag de samenwerking met je collega’s (en dus ook leveranciers) om snel tot het beste resultaat te komen.
Jij zorgt ervoor dat alles goed werkt op het gebied van computers, laptops, telefoons, tablets, randapparatuur, pandbeveiliging, software en apps. Je bent verantwoordelijk voor het (tijdig) aanschaffen, inrichten en verstrekken van middelen aan (nieuwe) collega’s en ondersteunt ze bij het instellen van hun accounts en voorkeuren. Ook ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig registeren/beheren van middelen en zorg je voor snelle vervanging bij verlies of defecten, zodat de bedrijfsvoering er niet onder lijdt. Kortom; jij werkt georganiseerd en kan goed het overzicht bewaren. Jij haalt energie uit het helpen van mensen die moeite hebben met IT of telefonie.
Jij bent dus;
✓ Klant- en servicegericht;
✓ Oplossings- en resultaatgericht;
✓ Zelfstandig en communicatief sterk;
✓ Toegankelijk, aanspreekbaar en geduldig;
✓ Discreet en…een echte teamplayer die het voor jouw collega makkelijker wilt maken.
Functie-eisen
✓ hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding in de informatietechniek;
✓ 1 tot 3 jaren ervaring in een soortgelijke functie;
✓ Kennis van Microsoft Windows, Office 365 en iOS;
✓ Kennis van Exact Synergy en Globe en Microsoft Endpoint/Intune MDM is een dikke pré;
✓ Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
✓ Kennis van de Engelse taal in woord en geschrift is een pré;
✓ In ieder geval beschikbaar op dinsdag en woensdag;
✓ Een keer ’s avonds of in het weekend werken is voor jou geen probleem.
Ons aanbod
Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een uitdagende en verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s.
- Een organisatie waar kwaliteit, professionaliteit en diversiteit hoog in het vaandel staan.
- Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.
- Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband met vooruitzicht op vaste aanstelling.
- Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Heb je interesse?
Voldoe je aan de functie-eisen? Spreekt onze branche je aan? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur? Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.
Heb je nog vragen?
Neem dan gerust contact op met:
Patrick Kusters (Operationeel Manager) – bel 06 – 131 95 029
Fenneke v.d Wissel (Recruiter) – HR@joerns.nl of bel 06 – 41 50 64 88