Medewerker Kwaliteit, ARBO en Milieu

Medewerker KAM | Finance |  40 uur | Houten

 

Wil jij als klankbord dienen binnen de organisatie op het gebied van kwaliteit, ARBO, milieu, veiligheid en bedrijfsvoering? Én kan jij goed het overzicht bewaren? Dan is deze functie in de medische hulpmiddelen branche echt iets voor jou!

 

Functie
Voor de afdeling Finance zijn wij op zoek naar een discrete en zorgvuldige Medewerker KAM (Kwaliteit, ARBO en Milieu). Als Medewerker KAM ben jij hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het verbeteren van bedrijfsprocessen en het behouden van ISO certificering, de gegevensbescherming en AVG en voor de afhandeling van klachten. Verantwoording leg je af aan de Finance Director Benelux. Verder heb jij nauw contact met collega’s binnen Joerns Healthcare, zowel nationaal als internationaal.

 

Jouw Profiel
Als kritische en initiatief nemende Medewerker KAM draag jij bij aan het continu verbeteren van de organisatie. Jij straalt wanneer jij weer een klacht hebt kunnen voorkomen door jouw preventiemaatregel. Middels jouw klant- en servicegerichtheid weet jij organisatie breed ervoor te zorgen dat wij onze certificeringen (ISO & MDR) behouden. Het onderhouden en updaten van handboeken ten behoeve van kwaliteit, bedrijfsprocessen en het behouden van certificeringen is jou op het lijf geschreven. Jij kan je goed inleven in de interne klant, jouw collega, en de externe klant, onze cliënten en je houdt daarbij onze bedrijfsbelangen hoog in het vaandel. Door jouw nauwkeurige blik weet jij bedrijfsprocessen in kaart te brengen en te verbeteren. Hiervoor stel je preventieve-, corrigerende-, of verbetermaatregelen op en draag je zorg voor de implementatie en borging hiervan.

 

Jij bent dus;
✓ Communicatief vaardig en pro-actief;
✓ Betrouwbaar en discreet;
✓ Een teamplayer en weet ook zelfstandig te kunnen werken;
✓ Én jij hebt een sterke overtuigingskracht.

 

Functie-eisen
✓ Minimaal HBO werk- en denkniveau;
✓ Minimaal 5 jaar werkervaring in een hieraan gerelateerde rol;
✓ In staat problemen als kansen te zien;
✓ Vakkennis is noodzakelijk (denk aan ISO, AVG, RI&E, de wet- en regelgeving van Nederland);
✓ Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
✓ Goede kennis van de Engelse taal;
✓ Kennis en ervaring met ERP systemen;
✓ Kennis van, en ervaring met MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
✓ Werken conform het “lean” principe en hierin een actieve bijdrage leveren;
✓ Bijwonen en actief deelnemen aan werkoverleggen en meetings;
✓ Affiniteit met ‘de zorg’ is een pré.

 

Ons aanbod
Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een uitdagende en verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s.

  • Een organisatie waar kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan.
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.
  • Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband met vooruitzicht op vaste aanstelling;
  • Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

 

Heb je interesse?

Voldoe je aan de functie-eisen? Spreekt onze branche je aan? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur? Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.

 

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met:

Joanna Sluisdom (Recruiter) – HR@joerns.nl of bel 06 – 208 86 128 (afwezig op vrijdag)

Rob Veening (Finance Director Benelux) – bel 06 – 270 87 402