Medewerker Customer Service – Service & Onderhoud

Medewerker Service & Onderhoud | Customer Service |  24-40 uur  | Houten

Vind jij het heerlijk om een schakel te zijn tussen jouw interne en externe klanten betreft de Service & Onderhoud van onze producten? En word jij blij van administratief bezig te zijn met onderhouds- en keuringsprojecten? Dan is deze functie binnen de klantenservice écht iets voor jou!

 

Functie
Voor de afdeling Customer Service Service & Onderhoud zoeken wij een medewerker die pro-actief kan schakelen tussen onze stakeholders. In deze rol houd jij je voornamelijk bezig met de verwerking van inkomende orders/opdrachten voor reparatie, service en onderhoud via onder andere offertes, contracten, inkooporders en telefoon. Ook zijn de bewaking, planning en rapportage van (preventief en correctief) onderhoud en keuring werkzaamheden waar jij je wekelijks mee bezig houdt. Verder leg jij verantwoording af aan de Customer Service Manager en heb je nauw contact met onze Servicemonteurs, Accountmanagers en de andere afdelingen binnen Customer Service.

 

Jouw Profiel
In een dynamische werkomgeving ben jij op je best. Jij bent zeer georganiseerd en kunt goed het overzicht bewaren. Het verstrekken van product-, productonderdelen- en prijsinformatie (in overleg met de accountmanager en desbetreffende leverancier) vind je gemakkelijk om te doen. Jij hebt daar het geduld voor. Tevens ben je nauwkeurig in het opstellen van offertes reparatie & onderhoud (in samenwerking met de accountmanager) en verwerk jij aflever- service & onderhoud bonnen in ons ERP-systeem. Deze maak jij tevens gereed voor facturatie. Door jouw positieve instelling ben jij een prettige collega om nauw mee samen te werken. Verder woon jij werkoverleggen en meetings bij, waar je ook actief aan deelneemt.

 

Jij bent dus;
✓ Klant- en servicegericht;
✓ Communicatief sterk;
✓ Georganiseerd en goed in staat om het overzicht te bewaren;
✓ Een echte teamplayer;
✓ Positief ingesteld en denk je in oplossingen;
✓ En jij kan goed presteren onder tijdsdruk.

 

Functie-eisen
✓ MBO+ werk- en denkniveau;
✓ Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie is een pré;
✓ Zeer vaardig met business software (MS Office en ERP systemen);
✓ Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
✓ Goede kennis van de Engelse taal;
✓ Affiniteit met de zorgsector is een pré;
✓ Affiniteit met techniek is een pré.

 

Ons aanbod
Wij bieden jou een afwisselende baan in een servicegerichte, dynamische, succesvolle en groeiende organisatie, waarbij de klantwens centraal staat.
Je komt te werken in een prettige werkomgeving met een informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s. Je draagt je eigen verantwoordelijkheid, maar kan op hulp rekenen van jouw ervaren collega’s. Uiteraard ontvang jij goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Zijn wij op zoek naar jou?
Herken je jezelf in het profiel en lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur?
Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.

 

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met:

Fenneke van der Wissel (Recruiter a.i.) | HR@joerns.nl of bel 06-415 06 488