Deze vacature is vervuld. Wellicht hebben wij een andere functie die bij jou past: Werken Bij Joerns

Medewerker Customer Service – Service & Onderhoud

| Medewerker Service & Onderhoud | Customer Service |  40 uur  | Houten |

Vind jij het heerlijk om een schakel te zijn tussen jouw interne en externe klanten betreft de Service & Onderhoud van onze producten? En word jij blij van administratief bezig te zijn met onderhouds- en keuringsprojecten? Dan is deze functie binnen de klantenservice écht iets voor jou!

 

Functie
Voor de afdeling Customer Service Service & Onderhoud zoeken wij een medewerker die pro-actief kan schakelen tussen onze stakeholders. In deze rol houd jij je voornamelijk bezig met de verwerking van inkomende orders/opdrachten voor reparatie, service en onderhoud via onder andere offertes, contracten, inkooporders en telefoon. Ook zijn de bewaking, planning en rapportage van (preventief en correctief) onderhoud en keuring werkzaamheden waar jij je wekelijks mee bezig houdt. Verder leg jij verantwoording af aan de Customer Service Manager en heb je nauw contact met onze Servicemonteurs, Accountmanagers en de andere afdelingen binnen Customer Service.

 

Jouw Profiel
In een dynamische werkomgeving ben jij op je best. Jij bent zeer georganiseerd en kunt goed het overzicht bewaren. Het verstrekken van product-, productonderdelen- en prijsinformatie (in overleg met de accountmanager en desbetreffende leverancier) vind je gemakkelijk om te doen. Jij hebt daar het geduld voor. Tevens ben je nauwkeurig in het opstellen van offertes reparatie & onderhoud (in samenwerking met de accountmanager) en verwerk jij aflever- service & onderhoud bonnen in ons ERP-systeem. Deze maak jij tevens gereed voor facturatie. Door jouw positieve instelling ben jij een prettige collega om nauw mee samen te werken. Verder woon jij werkoverleggen en meetings bij, waar je ook actief aan deelneemt.

 

Jij bent dus;
✓ Sterk commercieel vaardig en positief ingesteld;
✓ Klant- en servicegericht;
✓ Communicatief sterk;
✓ En jij kan goed presteren onder tijdsdruk.

 

Functie-eisen
✓ MBO+ werk- en denkniveau;
✓ Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie is een pré;
✓ Kennis van ERP-systemen, bij voorkeur Exact;
✓ Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
✓ Goede kennis van de Engelse taal;
✓ Affiniteit met de zorgsector is een pré;
✓ Affiniteit met techniek is een pré.

 

Ons aanbod
Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een uitdagende en verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s.

  • Een organisatie waar kwaliteit, professionaliteit en diversiteit hoog in het vaandel staan.
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.
  • Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband met vooruitzicht op vaste aanstelling.
  • Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

 

Heb je interesse?

Voldoe je aan de functie-eisen? Spreekt onze branche je aan? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur? Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.

 

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met:

Joanna Sluisdom (Recruiter) – HR@joerns.nl of bel 06 – 208 86 128 (afwezig op vrijdag)

Dirk Manten (Customer Service Manager) – bel 06 – 83 55 08 26