Op de afdeling Purchase, welke onderdeel is van onze Finance afdeling en bestaat uit 2 Purchasers, hebben wij vanwege het vertrek van een collega, ruimte voor een:
Purchase Officer
Purchase Officer | Finance | 32 – 40 uur | Houten
Ben jij een echte regelaar die het leuk vindt om tegen goede prijzen, producten in te kopen en de operationele uitvoering verzorgt? Iemand die het leuk vindt om contacten te onderhouden met leveranciers en een echte gunfactor weet te creëren, zodat wij weer tijdig aan onze klanten kunnen leveren? Dan zijn wij op zoek naar jou:
Functie
Als Purchase Officer ben jij hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het uitvoeren van inkoopactiviteiten van producten, ondersteunende middelen en diensten (inclusief facilitaire zaken) tegen zo gunstig mogelijke voorwaarden. Hier houd je bijvoorbeeld rekening met inkoopprijzen, hoeveelheidskortingen, transportkosten en opslagkosten. Het beheren en completeren van het assortiment, inclusief de daarbij behorende productinformatie en documentatie is ook jouw verantwoordelijkheid. Namens Joerns stem jij met verschillende leveranciers de inkoopvoorwaarden af, leg je deze vast en bewaak jij dat deze afspraken worden uitgevoerd. In deze functie leg jij, samen met je collega verantwoording af aan de Finance Director Benelux en heb je nauw contact met meerdere afdelingen binnen de organisatie, o.a. met Logistiek en Customer Service.
Jouw Profiel
Jij wordt echt enthousiast wanneer je zorg moet dragen voor tijdige levering aan onze klanten door onze leveranciers of vanuit onze voorraden. Een optimaal voorraadniveau vanuit operationele en financiële perspectieven is hierbij noodzakelijk. Die verantwoordelijkheid kan en wil jij dragen. Ook koop je op een zo efficiënt mogelijke manier in, waardoor het artikelbestand, de voorraadniveaus en het kostenniveau geoptimaliseerd worden én help je mee aan het moderniseren van de inkoopfunctie. Mensen mogen jou graag en daarom heb jij gemakkelijk intern en extern contact. Het schakelen in jouw functie gaat jou feilloos af en jij kan goed prioriteiten stellen en structuur in je eigen werk aanbrengen. Verder woon je werkoverleggen en meetings bij, waar je ook actief aan deelneemt.
Jij bent dus;
✓ Communicatief- & commercieel vaardig;
✓ Klant- en resultaatgericht, zowel intern als extern;
✓ Nauwkeurig en discreet;
✓ Zelfstandig;
✓ Goed in prioriteren, structuur aanbrengen in het werk en plannen van werkzaamheden.
Functie-eisen
✓ Minimaal hbo werk- en denkniveau;
✓ Ervaring in een logistieke omgeving;
✓ Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
✓ Kennis en ervaring met ERP systemen & MS Office;
✓ (Medisch) technische vakkennis is een pre;
Ons aanbod
Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een uitdagende en verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s.
- Een organisatie waar kwaliteit, professionaliteit en diversiteit hoog in het vaandel staan.
- Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.
- We kijken uit naar een langdurige samenwerking, maar starten met een bepaalde tijdscontract, welke als er een match is, wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd.
- Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Heb je interesse?
Voldoe je aan de functie-eisen? Spreekt onze branche je aan? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur? Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.
We zien je reactie met belangstelling tegemoet!
Heb je nog vragen?
Neem dan gerust contact op met:
Fenneke van der Wissel (Recruiter) – HR@joerns.nl of bel 06 – 415 06 488
Rob Veening (Finance Director Benelux) – bel 06 – 270 87 402