Purchase Officer

Purchase Officer | Finance |  40 uur  | Houten

Je vindt de operationele uitvoering van inkopen geweldig en denkt ook graag mee. Door jou kunnen wij op tijd aan onze klanten leveren, waardoor wij onze betrouwbaarheid kunnen waarborgen!

 

Functie
Voor de afdeling Finance zijn wij op zoek naar een kritische en communicatieve Purchase Officer. Als Purchase Officer ben jij hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het uitvoeren van inkoopactiviteiten van producten, ondersteunende middelen en diensten (inclusief facilitaire zaken) tegen zo gunstig mogelijke voorwaarden. Hier houd je bijvoorbeeld rekening met inkoopprijzen, hoeveelheidskortingen, transportkosten en opslagkosten. In deze functie leg jij verantwoording af aan de Finance Director Benelux en heb je nauw contact met meerdere afdelingen binnen de organisatie, o.a. met Logistiek en Customer Service.

 

Jouw Profiel
Jij wordt echt enthousiast wanneer je zorg moet dragen voor een optimaal voorraadniveau vanuit operationele en financiële perspectieven. Die verantwoordelijkheid kan en wil jij dragen. Ook koop je op een zo efficiënt mogelijke manier in, waardoor het artikelbestand, de voorraadniveaus en het kostenniveau geoptimaliseerd worden én help je mee aan het moderniseren van de inkoopfunctie. Mensen mogen jou graag en daarom heb jij gemakkelijk intern en extern contact. Het schakelen in jouw functie gaat jou feilloos af en jij kan goed prioriteiten stellen. Verder woon je werkoverleggen en meetings bij, waar je ook actief aan deelneemt.

 

Jij bent dus;
✓ Sterk commercieel vaardig en positief ingesteld;
✓ Klant- en resultaatgericht, zowel intern als extern;
✓ Nauwkeurig en discreet;
✓ Opmerkzaam en een meedenker.

 

Functie-eisen
✓ Minimaal hbo werk- en denkniveau;
✓ Aantoonbare ervaring op het gebied van inkoop en voorraadbeheer;
✓ Ervaring in een logistieke omgeving;
✓ Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
✓ Kennis en ervaring met ERP systemen & MS Office;
✓ (Medisch) technische vakkennis is een pre;
✓ Kennis van de Duitse en Franse taal is een pre.

 

Ons aanbod
Wij bieden jou graag de kans om in een dynamische, succesvolle en groeiende organisatie je ambities waar te maken in een uitdagende en verantwoordelijke functie met impact op de organisatie. Je komt te werken in een prettige werkomgeving met informele bedrijfscultuur en gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega’s.

  • Een organisatie waar kwaliteit, professionaliteit en diversiteit hoog in het vaandel staan.
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.
  • Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband met vooruitzicht op vaste aanstelling.
  • Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

 

Heb je interesse?
Voldoe je aan de functie-eisen? Spreekt onze branche je aan? Ben je betrokken en hecht je waarde aan een warme bedrijfscultuur? Dan zien we je reactie graag tegemoet! Stuur je CV en motivatie per e-mail naar hr@joerns.nl.

 

Heb je nog vragen?
Neem dan gerust contact op met:
Joanna Sluisdom (Recruiter) – HR@joerns.nl of bel 06 – 208 86 128 (afwezig op vrijdag)
Rob Veening (Finance Director Benelux) – bel 06 – 270 87 402